wtorek, 8 listopada 2011

buszując po blogach natrafiłąm wczoraj na SAL Madame.Nigdy nie brałam udziału w żadnym Salu, wymiance.
Jednak te łepki bardzo mi się podobają, miałabym pomysł jak je potem wykorzystać .
jednak jest małe "ale".Jedną z zasad brania udziału w Salu jest wklejenie banerka u siebie a ja tego nie potrafię zrobić.Próbuję więc i wklejam w postaci zdjęcia
A teraz następny krok do celu-:) mail do hanulka.Może uda mi się .
Te główki do zdobycia są pod adresem: sal-madame.blogspot.com

3 komentarze:

  1. Witam.
    Żeby umieścić zdjęcie w bocznym panelu musisz wejść w Projekt, następnie Dodaj Gadżet i tu wybierasz Dodaj Zdjęcie. Za pomocą te gadżetu możesz wstawić zdjęcie z informacją o Sal-u
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Halinko dziekuję.Jak widać wkleiłam również dzięki pomocy Uli.Buziaczki kobiety;)

    OdpowiedzUsuń