wtorek, 19 września 2017

Przesyłka z Aliexpress

     Od dłuższego czasu podglądałam na fb zamawiane na Aliexpress zestawy do wyszywania. W końcu zdecydowałam się kiedy zobaczyłam poniższy. Bardzo podobny widoczek oglądałam wcześniej na rosyjskiej stronie również jako zestaw, ale po przeliczeniu na naszą walutę nie było to , mówiąc delikatnie tanio 😉
Czekałam na przesyłkę około miesiąca i w końcu dotarła do mnie w piątek. I się zaczęło 😁 szarpanie sama ze sobą, zacząć nowy haft, nie zacząć..... Rozsądek mówi" kończ słoneczniki, połowa za tobą " a chciejstwo już , natychmiast.
 Zestaw jest ładnie, estetycznie zapakowany w przezroczystą kopertę.
Obwoluta prezentowała się tak


zdjęcie przyciemnione ale jak to u mnie , zawsze ciemno.
Następnie wzór do wyszywania w formie książeczki 



sortery z niteczkami


I na koniec kanwa 

Jest to 14ct, ładnie zabezpieczone, obszyte. Niestety kanwę wymienię albo na 18 albo na 20 ct. Ta druga bardziej mnie korci bo wtedy poszłoby w jedną niteczkę. 
I jak tu robić plany hafciarskie na rok , kiedy samoistnie ulegają modyfikacji 😁


10 komentarzy:

  1. Piękny widoczek :) Ja bym pewnie zaczęła od razu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny widok. Widze, ze bedziemy razem wyszywac- choc ja na razie tylko z doskoku, bo musze do konca roku skonczyc inny haft!-) Na 20 ct radze haftowac dwoma nitkami muliny- jak dla mnie ladniej wyglada!-) pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja korzystam z mulin chińskich dostępnych u mnie w chińskich sklepach i jestem zadowolona:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny widok wybrałaś.
    Na 20 ct lepiej jedną nitką, to pełny haft, więc w dwie niteczki byłoby "naćkane".

    OdpowiedzUsuń
  5. Motyw z mostkiem bardzo mi się podoba.Będzie piękny obraz,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. doskonale rozumiem ten stan... bo tez tak mam... :)
    zrobilam sobie liste planow... realizuja ja powoli... a i tak ona rośnie dwa razy szybciej niz z niej ubywa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też tak mam z planami hafciarskimi. Piękny widoczek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam to uczucie dobrze , jak chce się zacząć coś nowego. Piękny zestaw wybrałaś , na pewno wynik będzie bombowy.Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny zestaw wybrałaś, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń