poniedziałek, 26 lutego 2018

Słoneczniki finał

Dwa tygodnie temu ,w środku nocy pomiędzy sobotą a niedzielą, postawiłam ostatnie xxx w Słonecznikach. Na moment ten czekałam dość długo bo w pierwotnym zamiarze miało być prosto, szybko i przyjemnie. Początkowo było szalenie przyjemnie, mała ilość kolorów po poprzednim była wręcz upojna. Jednak z biegiem czasu zapał gasł, termin zakończenia oddalał się . Z 3 zamierzonych na wykonanie miesięcy zrobiło się pół roku. W finale nie jestem zadowolona. Coś mi nie pasuje. Po skończeniu nie mam uczucia "wow" ale cudo stworzyłam 😉.
Jak wcześniej pisałam kanwa to 18 ct Aida Zweigart, mulina oryginalna Dmc. Zużyłam 27 kotków. Tyle z faktów, pora na fotki. Robione tabletem, nieudane ale muszą dziś wystarczyć





Krosno nie stoi puste. Już wcześniej przygotowałam kanwę i nitki na następny haft. W toku już fraktal Zegary. Niestety nie udaje mi się wkleić normalnej fotki, podaje linka gdzie można obejrzeć http://xs-collectibles.com/prod-_Fractal_267-2033.aspx. Tu niestety ustaliłam sobie termin ukończenia , który nie może ulec zmianie bo obraz ma być prezentem na 50 urodziny dla mężczyzny. Do końca sierpnia muszę się z nim uporać. Od kiedy posiadam ten wzór szukałąm pretekstu aby go wyszyć ;) 

18 komentarzy:

  1. Imponujące dzieło, praca nie do przecenienia, piękna. Dla mnie "wow" Zegar będzie super.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ło! Nie wiedziałam, że robisz zegary :D Generalnie haftuję mało, czytam jeszcze mniej a komentuję w ogóle w ilości zerowej, no ale taką wiadomość to musiałam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze mi się podobał ten obraz, ale czekam na zegary :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny haft:) Pięknie będzie wyglądał na ścianie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, wypatrywałam tego finału :) Wreszcie!! Ogrom pracy doczekał się wspaniałego finału :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt zachwycający. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie to efekt WOW!!! został osiągnięty, obraz cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo pracy, ale efekt przepiekny
    Kocham słoneczniki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam słoneczniki, obraz bardzo mi się podoba. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja powiem WOW bo wiem ile pracy wymaga ten obraz. Sama go haftowałam 1,5 roku z przerwami. Szacun.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała i pracochłonna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dużo pracy, zwłaszcza tło. Wiem, bo kiedyś też wyszylam słoneczniki, poza tym pozostałe 2 do kompletu też. Dziś na ścianie u Rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Haft przecudnej urody :)) Dla mnie jest dużo WOWO !!

    OdpowiedzUsuń