sobota, 24 czerwca 2017

Lew w oprawie

Odebrałam wczoraj z oprawy, wręczyłam dziecku to mogę go pokazać w wersji finalnej.

Jak zwykle miałam problem z doborem pass . Upierałam się pierwotnie przy kolorach beżowych, następnie gołębich. W ostateczności oprawczyni zaproponowała w kolorze oczu co pierwotnie nie bardzo mi odpowiadało. Okazało się strzałem w przysłowiową dziesiątkę. Dodanie tak kolorowego pass wybiło wszystkie kolory, szczególnie właśnie w tonacji błękitu, turkusu. Efekt  finalny bardzo mnie zadowala. Jeszcze raz szczegóły techniczne. Wymiar w xxxx to 450/180, użyłam 84 kolory i zużyłam około 120 motków muliny Dmc. Kanwa 16ct zweigart Całkowity  czas wyszywania to niepełne 14 miesięcy. 
 Na tym kończę przygodę z lwem 😃

21 komentarzy:

  1. Podzieliłam każdą kolejną odsłonę i z zachwytem obserwowałam jak rośnie... A skonczone dzieło jest jednym z najpiękniejszych haft od jakie zdarzyło mi się oglądać. Wspaniały prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I jeszcze zapraszam do zabawy u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER!!!! Idealny obraz w idealnej oprawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani oprawczyni miała racje. Z tą ramką haft wygląda bosko!!! Brawo Ty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Gratuluję wyszycia takiego dużego obrazu. Jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu jest Obłędnie Piękny. Oprawa znakomita z tym kolorem pass... Jest co podziwiać. Gratulacje!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szok! Coś wspaniałego! Przepięknie się prezentuje w takiej oprawie. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałą praca, pięknie dobrana ramka - cudownie się to wszystko prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta oprawa to naprawdę strzał w 10.! Pierwsze na co zwróciłam uwagę, to właśnie oczy lwa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealny wybór oprawy, wspaniale eksponuje kolory z haftu a szczególnie oczy. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, passe w idealnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obraz jest niesamowity ! Cudnie wygląda już oprawiony!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny!!! Wspaniale się prezentuje!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest przepiękny! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyszło bomba :) ten kolor to był strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie się prezentuje w oprawie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny! Rewelacyjna oprawa!

    OdpowiedzUsuń