wtorek, 8 sierpnia 2017

Słoneczniki cz.2

Dwie sympatyczne Panie z FB zdopingowały mnie do zrobienia aktualnych zdjęć z postępów w tym hafcie. Nie mogłam jakoś wcześniej zmobilizować się pomimo, że naprawdę jest to przyjemna praca. Jak wspominałam w poprzednim poście ilość kolorów skromna a praca zachwyca ( oczywiście mnie ).
Postępy nie za wielkie jak na czas od ich rozpoczęcia ale była prawie dwutygodniowa przerwa w ich wyszywaniu celem udziubania na drutach szala piórkowego. . O tym jednak w osobnym poście.
Czas na prezentację
Chwila obecna :

 
Zbliżenie na krzyżyki 



Pierwszy raz wyszywam na 18ct i podoba mi się. Krzyżyki jeszcze mają troszkę do życzenia ale coraz bardziej mnie zadowalają. Głęboko zastanawiam się czy do następnego kolosa haed-owego o którym wspominam tu od 2 prawie lat nie wziąć jednak kanwy o tym rozmiarze. Pole haftu jest ładnie wypełnione, nie ma rzadzizny. Troszkę obawiam się wcześniej planowanej 20ct właśnie że względu na prześwity ale gładkość xxx jaką powstaje przy użyciu jednej nitki jest kusząca. Aaaa i nie wspomniałam o jeszcze jednym dylemacie jaki sobie sprawiłam. Mam wzór przerobiony na crossty w ilości 89 kolorów. Zakupiłam jednak ( czort wie po kiego diabła) przy porządnej promocji ten sam wzór na 237 kolorów. Ha , który wyszywać ? 😉

13 komentarzy:

  1. Pięknie rosną. Oby tak dalej.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoneczniki zachwycają mnie również :) A tego typu dylematy, o których piszesz to druga natura hafciarki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne te słoneczniki :)
    A dylematy chyba każda z nas ma podobne przed rozpoczęciem nowego projektu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te słoneczniki.Krzyżyki stawiane z pełną starannością.
    Fotografuj postępy, bo jest co oglądać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie haftujesz,słoneczniki wychodzą Ci cudowne, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne słoneczniki! Fajnie jest oglądać postępy, więc fotografuj i pokazuj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne słoneczniki sam haft też idealny, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe są te słoneczniki. :)
    Wzory kiedyś podrukowałam (słoneczniki, irysy i jeszcze jakieś 3 chyba kwiaty do kompletu), no ale jakoś leżą jak na razie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, słoneczniki juz pięknie wygladają. Będą fantastyczne po ukończeniu. Bardzo lubię słoneczniki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń