czwartek, 22 października 2020

His Way Home (24)

Zaniedbałam bloga. Troszkę to było spowodowane zmianami w blogerze.
Cały czas stawiam xxx w kolosie. Każdą chwilę wolną spędzam nad xxxx. Są tego efekty, do końca zostało mi na chwilę obecną 53 tys xxx. W styczniu powinien być wielki finał😁
Wpływ na szybsze stawianie przeze mnie xxx ma również zastosowanie w aplikacji Saga tzw obszaru wydzielonego. Jak dla mnie cudo. Wyznaczam sobie ten obszar, zaznaczam go i wyszywam od najmniejszej do największej ilości xxx. Nawet te pojedyncze pikselki nie są uciążliwe
Pora na troszkę zdjęć

Tak wyglądał haft 30 sierpnia


Kilka fotek z postępów w trakcie

27 wrzesień


8 październik

13 październik


19 październik


20październik

W tym momencie musiałam przewinąć kanwę na ramie więc upragniony widok na całość. 
W trakcie wyszywania, kiedy całość jest zwinięta to te powstające plamy nic nie pokazują, ot zlepek różnokolorowych xxx. 
Dopiero kiedy rozwijam, widać całą krasę i sens stawiania tych wszystkich xxx. 










I to by było na tyle. 

Mam już przygotowane wszystkie materiały na następny duży haft. Korci mnie ogromnie jego rozpoczęcie. Blokuję mnie jednak brak drugiej ramy o takich samych wymiarach jak obecnie stosowana. Może i dobrze bo finisz obecnej pracy byłby oddalony, a tak muszę skończyć to dzieło. 

Pozdrawiam wszystkich jeszcze tu zaglądających i do następnego posta 😁

17 komentarzy:

  1. Ja zaglądam, a obraz jest niewiarygodnie fantastyczny. Który będzie następny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też Afremov, Kroki. Wzór zakupiłam w 2016r. Będę na nim trenować ///😁

      Usuń
    2. Super, już myślałam, że lasek z GK 😁

      Usuń
    3. Lasek będzie następny, jak nabiorę wprawy z ///. Tam są kolory mieszane a jest za wielki aby go wyszywać na 18ct

      Usuń
  2. Blisko coraz bliżej ;) koniec pracy oczywiście:)
    Zapowiada się na piękne dzieło!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie sporo przybyło, tempo wyszywania masz niesamowite, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Przyrost widoczny bo nie było jednej prezentacji 😁

      Usuń
  4. Witam, czytałem Pani zeszłoroczny post na temat stojaka Omanik factory. Z ciekawości wszedłem na stronę to sprawdzić, lecz nie ma go tam. Czy jest jeszcze jakaś możliwość zamówienia? Wydaje mi się masywny, a jak wiadomo, jak coś w oko wpadnie to już "cyfry" nie mają znaczenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co się orientuję to firma ta ma akieś problemy.
      Swój stojak zamawiałam pisząc maila do właściciela, mailem też uzgadniała szczegóły. Obecnie zamawiać można tylko przez sklep czyli wrzucić do koszyka i postępować zgodnie z tym co wskażą kroki.
      Więcej nie pomogę

      Usuń
  5. Podziwiam Twoją pracę i zaangażowanie. Haft prezentuje się wspaniale. Miłego tygodnia 🍄☘️🍄☘️🍄☘️🍄☘️🍄☘️🍄☘️🍄☘️🍄☘️🍄☘️

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowity haft! A już jestem ciekawa jaki kolejny haft masz zamiar wyszywać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to również Afremov. Zdjęcie na pasku nocznym

      Usuń
  7. Ten 13 październik na zdjęciu jest przepiękny. Tyle kolorków z bliska. Pięknie obraz wygląda już teraz.

    OdpowiedzUsuń