niedziela, 9 grudnia 2018

Zegary finał

Dziś przed wyjściem do pracy udało mi się postawić ostatnie xxx we fraktalu. Fotka na szybko, robocza. Jutro moczenie, pranie a następnie prasowanie i pojedzie do profesjonalnej oprawy 😁
W święta powędruje do właściciela



Podoba mi się. Zyska jeszcze po oprawieniu.

Od miesiąca mam przygotowany następny wzór, to oczywiście HAED. Prawdziwy kolos, ponad 700/ ponad 500 xxxx.
Obecnie uporałam się z porządkowaniem nagromadzonych pozostałości nitek. Tak to wyglądało w trakcie 


Rozparcelowałam również komplet nitek na planowanego od ponad 3lat również Afremova. Dziś wszystkie moteczki znajdują się w opisanych woreczkach, które zmieściły się w 2 kartonach po butach. Zbierałam się za te porządkowanie baaardzo długo. Nazbierałam resztki z 4 projektów. Stąd u mnie jeszcze bobinki, które używałam wcześniej w 2 obrazach. Po tym porządkowaniu okazało się, że mam 40 kolorów więc domówić muszę 48 oraz kanwę.
Wstępnie szykowałam się do 20 ct ale po zrobieniu dziś próbki dziecko ( dla którego ma być ten kolos) kategorycznie zażądało takiego samego haftu jak w zegarach czyli 18 ct i dwie niteczki. 
Mam lekki niepokój przed rozpoczęciem tej pracy. Nie mam pewności jak będą układać się kolory i czy pędzel Afremowa będzie składnie wyglądał w xxx. 
Na razie zamawiam brakujące materiały a za sam haft planuję zabrać się po świętach. 
Po głowie chodzi mi jeszcze poszerzenie krosna aby nie zawijać materiału. Przy 20 ct nie byłyby żadnego problemu. Mąż obiecał pomóc 😉. Drążki to nie problem. Drewniane kije zakupić i finito. Jednak są jeszcze dwie poprzeczne listewki, które mają wcięcia. Czekam na mężowską kreatywność 😁😁😁

27 komentarzy:

  1. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Wyszło ekstra. Gratuluję i koniecznie pochwal się po oprawie 😀.BRAWO!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wkleję zdjęcia jak wróci z oprawy. Dziś próżność wzięła górę 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Zegary są piękne. Trzymam kciuki za nowy projekt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te zegary, nie mogę się doczekać oprawy.
    Ja jestem fanem Twojego cudnego lwa. Jest przepiękny i doskonale oprawiony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Będę nieskromna ale ten lew równiez i mi sie podoba.

      Usuń
  5. No to Mirko wyrobiłaś się z w czasie. Będzie przepiękny prezent. Super, że Twoja córka pozwoliła Ci haftować inny niż Zegary obraz. Będziesz miała ciekawszą z tym nowym zabawę. Też myślę, że dwoma nitkami haftowany obraz powinien mieć mocniejsze barwy. Rozumiem, że obraz będzie miał 88 kolorów. To całkiem sporo. Będę kibicowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, zabawa będzie przednia.Najpierw jednak muszę dojść do porozumienia z materiałem na niego, zrobić kilka próbek.

      Usuń
  6. Przepiękne!!! Czekam na efekt w oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, gratuluje ukończenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ukończenia tego wspaniałego dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje , że dotarłaś do końca. Po oprawie haft dodatkowo nabędzie uroku. Czekam na następna pracę. Faktycznie pokaźne rozmiary. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokażnie i troszkę boję się tego haftu. Jednak spróbuję.

      Usuń
  10. Powtórzę za wszystkimi świetny wzór i super wykonanie, myślałam, że haftowane były na 20 ct. Następny obraz też będzie fajny do haftowania, tyle kolorów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorów 88 ale nie mogę zdecydować się na materiał. Zrobiłam próbkę jedną nitką na 20 ct. Nie zadowolił mnie wygląd, za rzadko. Wolę pełną fakturę. Zamówiłam 25ct i jak dotrze wypróbuję półkrzyżykiem w 2 nitki

      Usuń
    2. Też planuję następny obraz na 25 ct półkrzyżykiem w 2 nitki, ale to pewnie dopiero za 2 lata.

      Usuń
    3. Przed chwilą zrobiłam próbkę na 25 ct półkrzyżykiem podwójną nitką. Jest dobrze, prześwitów nie ma, a kratki nie są takie małe, wzrok się dostosowuje, dobre oświetlenie, dobrze naciągnięta kanwa i nie będzie problemów.

      Usuń
    4. Sporo Ukrainek i Rosjanek wyszywa w ten sposób duże obrazy i pięknie wyglądają. Do tej pory bałam się tego rozmiaru kanwy właśnie ze względu na drobnice. Jutro powinna dotrzeć do mnie paczka i zrobię próbkę.Jeśli mnie zadowoli to i nie będę musiałą powiększać krosna. Dziękuję :)

      Usuń
  11. Zegary są piękne, ale na miejscu Twojej córki, tak samo jak ona, wolałabym ten wspaniale kolorowy obraz, mieć pierwszy na ścianie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I będzie miała.Produkty zebrane tylko jeszcze pozostał wybór ct kanwy

      Usuń
  12. Rewelacyjny efekt końcowy, haft przepiękny a ilość muliny imponująca, pozdrawia Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! Piękny efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń