niedziela, 1 marca 2020

His Way Home ( 17)

Marzec.....
Luty przemknął nie wiadomo kiedy.
Poranek u mnie dziś pięknie słoneczny, wiosenny. Ptasie trela również mówią o wiośnie
Pomimo różnych zawirowań udało mi się w lutym postawić ponad 11 tys xxx w kolosie. Wynik mnie zadowala bo jednak było sporo dni z abstynencją xxx w tym hafcie.






Tak to wygląda na chwilę obecną. Wiem, to nic niemówiące plamy. Efekt widać będzie dopiero po rozwinięciu całości a to jeszcze 2~3 miesiące. 
Na koniec troszkę statystyki gwoli dokumentacji postępów. 
Na dziś tyle, idę szukać wiosny poza moim podwórkiem😁😁😁









13 komentarzy:

  1. Te plamy są bardzo efektowne. Masę przybyło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po malutku zaczynają mi dawać w kość. Dziękuję :)

      Usuń
  2. Ogromny postęp! :) Z niecierpliwością czekam na pełną odsłone. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już czuć wiosnę i u nas . Powoli rośnie haft , powodzenia w kontynuacji . Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi luty też tak śmignął :)
    Haft cudowny :)
    Czy to Pattern Keeper ? Też się do niego przymierzam, pisałaś może o tym programie, którego używasz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie Pattern Keeper. Używam od kilku lat aplikacji CSSaga.osobiście nie rozpisywałam się na temat tego programu ale jeśli posiadasz konto na fb poszukaj strony matka Haftująca. Ilona bardzo ładnie opisała działanie jednej i drugiej aplikacji

      Usuń
  5. Tempo, jak zwykle... Czekam na zdjęcie całości, na pewno pięknie wygląda 👍

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę że idziesz jak burza, hafcik już prawie gotowy😊.Kolorki boskie, chociaż Ci się nie nudzi. Statystyka znakomita. Ja wyszywam z Pattern Keeper,wcześniej przerobiony w programie Abakan całun musiałam z kartek wyszywac, teraz uratowała mnie ta apka. Powodzenia w dalszej pracy nad hafcikiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jak zwykle spóźniona z komentarzem, chciałabym haftować takimi kolorami, chyba cała paleta kolorów jest tu wykorzystana, będzie fajny efekt na ścianie. I dobrze, że będzie duży, mały nie zrobiłby takiego wrażenia. Coraz bardziej podobają mi się obrazy tego artysty, może kiedyś też coś takiego wyhaftuję.

    OdpowiedzUsuń