sobota, 12 stycznia 2019

Zegary i Słoneczniki pp oprawie

Dziś dotarła do mnie paczka z oprawionymi pracami. Pierwszy raz wysłałam je do firmy Fotkom w Warszawie. Nie żałuję. Oprawą zajmuje się jedna z pań udzielająca się w grupach hafciarskich na fb. Wszystkie szczegóły uzgadniałyśmy na bieżąco i o to efekt mojego krzyżykowania i oprawy Agnieszki.
Na początek Zegary. Efekt końcowy baardzo mnie zadowala. Korci aby wyszyc dla siebie. Może za kilka lat...




Trudno było zrobić sensowne zdjęcia kiedy za oknem już ciemno. Wybaczcie ale innych nie będzie.

Wysyłając Zegary dołączyłam wcześniej skończone Słoneczniki. Nie oprawiałam ich wcześniej wiedząc, że tym razem nie zadowoli mnie oprawa na miejscu. Efekt końcowy również śliczny.



Dobra oprawa potrafi zdziałać cuda.
Tyle na dziś, wracam do pracy 😉

16 komentarzy:

  1. Piekna oprawa. Pani Agnieszka jest super-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wspaniałego finału. Odpowiednia oprawa to zawsze dodatkowy efekt. Miłego weekendu 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie oprawione obrazy! W naszym mieście oprawa to tragedia :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Zegary genialne!!!! Nad słonecznikami się rozpływam. Pięknie wyszło-i haft i oprawa :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oprawa fantastyczna ciekawe ile kosztuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooooo! Tak czekałam na ten zegar. Cuuuudny!
    Słoneczniki też piękne.
    Zdecydowanie oprawa robi swoje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale się prezentują!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe obrazy!!! Pięknie oprawione ! Gratulacje Mirko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie oprawione, warto było wysyłać! Aż sobie muszę zapisać namiary na firmę, chociaż pewnie za kilka lat, jak będę miała do oprawienia swojego kolosa, może się okazać, że firma już nie funkcjonuje albo pięć razy zmieniła nazwę i z kontaktu nici...
    Hafty super :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne obrazy. Na pewno cieszą nie jedno oko !

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne hafty, oba mam w planach "od zawsze" ;)
    Oprawa dopełnia całości. Jest idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Właściwa oprawa dla tak wspaniałych prac to podstawa, przepięknie się prezentują pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń