środa, 1 maja 2019

His Way Home cz.5

Ponad 4 miesiące tylko z tym haftem. Przybywa ładnie. Jak na razie trzymam się w ustalonym limicie miesięcznym , czyli kolejne 15 tys. xxxx wskoczyło na kanwę.Wykonane mam ponad 17 % pracy , 65 tys. xxx zaliczone.
Praca nad tym obrazem nadal mnie nie nudzi, z chęcią siadam do stojaka, nie chce się odejść.
Wczoraj dobrnęłam do końca prawej strony i trzeba było odwinąć materiał z rolki.Zaczyna mi się podobać. Te widoczne krwiste kolory dopiero teraz nabrały sensu. W trakcie wyszywania były tylko nic nieznaczącymi ( ale przyjemnie powstającymi) plamami koloru.
Tak wygląda wyszyty fragment w pełnej krasie


 Mała część na całym obrazie. Ogrom jeszcze przede mną



Troszkę zbliżeń na materiał w trakcie wyszywania





I to tyle po miesiący pracy.
Jeszce co by udokumentować focia z aplikacji z postępami



Maj się rozpoczął, u mnie poranek pochmurny ale deszczu jak na lekarstwo.
Rozpoczynam urlop. Całe 16 dni w domku . Życie jest piękne :):):)




20 komentarzy:

  1. Pięknie to wygląda, jak tak patrzę na te kolory to aż woła do mnie😉, i tak myślę, że tak żywe kolory ożywią każde mieszkanie już go widzę na mojej ścianie. Ale trzeba się trzymać planu. Powodzenia tym bardziej że jest to projekt z tak wciągającymi kolorami. Pozdrawiam. (Zbliżenia super, krzyżyki doskonałe).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ale xxx nie są takie idealne jak się wydaje. Staram się jednak cały czas nad nimi pracować :)

      Usuń
  2. Podziwiam za tempo, za wytrwałość i trzymanie się planu :) Obraz będzie śliczny i powiem Ci, że też lubię ten moment, kiedy z nieładu wielu różnokolorowych krzyżyków, nagle wyłania się coś, co ma kształt :) Będę czekała na 1 czerwca, a urlopu to Ci życzę ciepłego i przyjemnego, ja na swój muszę czekać jeszcze 2 i pół miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ta systematyczność będzie trwać dalej.To jest właśnie cudne. Z plątaniny nic nieznaczących xxx powstaje coś co nas cieszy :)

      Usuń
  3. Pięknie i szybko! Wiem, że haftujesz obraz wzdłuż węższego brzegu, ale jak to wygląda w sadze? u mnie jak przekręcam tablet to i wzór się przekręca, może to kwestia ustawień w tablecie, ale jak się nie będzie przekręcał, to wszystkie symbole masz bokiem. Pewnie da się do tego przyzwyczaić. Tak się zastanawiam, czy moich bojarów nie haftować bokiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu mam zablokowaną opcje obrotu ekranu. Obraz cały czas w jednej pozycji. Wtedy też i oznakowanie cały czas takie samo. Tak się przyzwyczaiłam, że nawet nie zwracam na to uwagi. W ten sposób wyszywałam też oczy lwa. Może dlatego nie zwracam uwagi. Jak mam większy obraz i nie miści mi się na rolce to wyszywam właśnie od krótszego boku. Tak aby nie zawijać materiału, musze widzieć całą płaszczyznę

      Usuń
    2. Kiedyś jak wyszywałam bardzo duże obrazy w ręku, to po połowie odwracałam kanwę i haftowałam od drugiego końca, czyli "do góry nogami", bo wyszyta kanwa była już tak gruba, że nie mieściła mi się w ręku, wszystkie symbole też miałam do góry nogami, ale mi to nie przeszkadzało, ale teraz mam jakieś wątpliwości, chyba poszłam na łatwiznę :)

      Usuń
  4. Pięknie wychodzi . Trzymaj takie tempo , a skończysz zgodnie z planem . Najgorszy początek jest już za Tobą. U nas pada przelotnie . Dziś ochłodziło się. Miłej majówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, niby dość blisko siebie mieszkamy a róznica spora. U mnie tez zimno tylko ciągle brak wody. to co ostatnio spadło ty tylko zmyło kurz.
      Mam zamiar trzymać się planu ale teraz priorytetem sa prace ogródkowo-podwórkowe więc różnie może byc z xxx.
      Życzę również miłej majówki

      Usuń
  5. Piekny haft i cudny postep-) pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  6. 17% - wow, imponujesz mi :)Życzę udanego urlopu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj,ty tylko efekt systematyczności. Dziękuję :)

      Usuń
  7. Super kolory! Tyle jeszcze pracy przez Tobą, ale już praca imponująco wygląda. Udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I te kolory powodują, że przyrost dość spory. Dziękuję :)

      Usuń
  8. Podziwiam jaki już kawał obrazu Mirko wyszyłaś. Bardzo ciekawie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Treż zaczyna mi się podobać . Dziękuję :)

      Usuń
  9. Kolory tego haftu są po prostu obłędne, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko w tym fragmencie. Potem zmiana tonacji.
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  10. To tak pięknie, energetycznie wygląda, że musi mobilizować do dalszej pracy. Trzymam kciuki, byś szybko skończyła z oszałamiającym efektem, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń